аерографія на авто

Аерографія на автомобілях

27.02.2015

Короткий урок аерографії і опис процесу

останнім часом аерографія на авто завойовує все більше і більше шанувальників у нашій країні. Якщо чотири роки тому, коли я почав займатися аерографією автомобілів, основна маса автолюбителів дивилася на цей вид мистецтва з сумнівом, вважаючи це зайвим екзотикою, то зараз все більше людей проявляють непідробний інтерес до того, щоб надати своєму автомобілю неповторний вигляд. Вже нікого не дивують високі ціни на аерографію на автомобілі, багато знають імена найбільш прославлених майстрів, що працюють у цій області. Одночасно з ростом популярності аерографії на авто все більше і більше художників намагається долучитися до цього цікавого заняття, створюючи тим самим здорову конкуренцію, що веде до підвищення якості робіт. І якщо раніше будь-аерографія, перенесена на борт автомашини, вже вважалася достатнім досягненням, то зараз замовники шукають повній гармонії зображення з дизайном своєї машини, що вимагає від митця не просто вміння малювати, але і прояви дизайнерської думки.

Звичайно, коли-небудь мода на аерографію на автомобілі може пройти або принаймні піти на спад. Чи буде це так, я вважаю, залежить від розвитку самої аерографії. Чи зуміють художники створити нове серйозне мистецтво, що додає додаткову привабливість нашим автомобілям, або незграбні малюнки, хаотично розкидані по поверхні машин, незабаром почнуть викликати роздратування, і автомобілі знову стануть чистими. Я сподіваюся на перше.

На користь самої аерографії на автомобілях, мені здається, можна сказати наступне. Дуже багато автовласників ставляться до своїх машин як до друзів. Машина може бути для них предметом гордості, самовираження. Вони хочуть мати унікальний автомобіль. І аерографія на авто як не можна краще підходить для досягнення цієї мети. Вона дозволяє відійти від стандартизації, прикрасити вулиці, вирватися з сірості буденного життя і доторкнутися до прекрасного. Другий важливий аспект — те, що малюнок на автомобілі може послужити відмінним протиугінним засобом. За існуючою американській статистиці подібні машини практично не викрадають.

я прирівняв аерографію на автомобілі до мистецтва. Хтось може заперечити, що, мовляв, рано ще говорити про це. Як може виконана в стислі терміни, найчастіше срисованная з фотографії або з роботи іншого майстра виріб зрівнятися з картиною, що висить у виставковому залі? Мені здається, що може. Принаймні в майбутньому обов’язково зрівняється. Згадайте малих голландців: вони так само робили свої повні чарівності картини потоковим методом, на продаж, не думаючи, мабуть, що їх роботи перекочують з приватних колекцій в знамениті картинні галереї. Цілком можливо, що коли-небудь виникнуть справжні музеї аерографії на автомобілях, адже технологія нанесення малюнка така, що дозволяє прожити такій картині тривалий час. Ще варто врахувати, що майстерність художників, що працюють у цій області, постійно зростає. Адже аерограф знайшов широке застосування порівняно недавно, а отже, попереду у цієї техніки велике майбутнє. Але і зараз, незважаючи на часто недостатньо хороші умови роботи, не дуже високу оплату, аерографісти створюють дивовижні по красі і зрілості роботи. Сьогодні замовник може отримати все, що забажає: картину в стилі гипперреализма Бориса Валеджо, фотореалістичне зображення, унікальну розробку або просто красиву фактуру. Особисто мені цікаво малювати форму, об’єм, людини.

З чого складається ціни аерографії на авто?

Тепер поговоримо про ціну. Зараз за аерографію на автомобілі просять в середньому від 500 до 1000 доларів. Це, звичайно, не дешево. Але за цю ціну клієнт отримує цілий комплекс послуг: розробка ескізу, арматурні роботи, підготовка поверхні під розпис, нанесення малюнка, покриття картини лаком, полірування. Кожен етап вимагає участі висококваліфікованих фахівців, застосування дорогих витратних матеріалів. Тому ціна безпосередньо залежить від кількості деталей автомобіля, на які наноситься малюнок, а також від складності малюнка. Тут я маю на увазі його деталізацію. Чим більше дрібних деталей, ніж мініатюрніше промальовування, тим більше часу має витратити художник на виконання роботи. Наприклад, зображення голови лева або пантери може зайняти від одного до трьох днів, а панорама Нью-Йорка — тиждень. І відповідно, чим більше часу витрачає майстер на роботу, тим вище вона повинна оцінюватися.

Робота самого художника є унікальною і неповторною. Адже навіть просто копіюючи фотографію, він створює щось нове, і тільки від його досвіду і таланту залежить, яким вийде зображення. Треба сказати, що техніка аерографії на авто має свою специфіку, дуже відмінну від роботи, наприклад, пензлем або пастеллю. І для того, щоб оволодіти цією технікою, художник повинен багато працювати. Після чотирьох років роботи я досі відкриваю для себе нові можливості малювання аерографом, і, звичайно, в цьому мені дуже допомагає вивчення робіт інших художників.

Аерографія на автомобілі починається з ескізу!

Дуже часто замовники чудово уявляють собі, що вони хочуть. Це значно полегшує роботу. В такому випадку вони активно співпрацюють з художником, обговорюючи ескізи, і в кінцевому рахунку залишаються дуже задоволені. Складніше, коли людина не знає, що він хоче. Найчастіше це говорить про те, що він не дуже впевнений, чи потрібна йому взагалі аерографія на автомобілі. В таких випадках я прошу клієнта переглянути наявний у мене матеріал і подумати, не поспішаючи, — адже стадія розробки ескізу чи не найважливіша у всьому процесі. Раджу я в цьому випадку тільки одне — образи на картині не повинні бути занадто дрібними, все ж аерографія на машині — це монументальне мистецтво і повинна розглядатися з певної відстані. Бажано, щоб образ був настільки чітким і зрозумілим, щоб його можна було розпізнати і під час руху автомобіля, а не тільки на стоянці. Бувають, щоправда, випадки, коли замовник хоче зробити малюнок саме малопомітним, видимим тільки поблизу, але це швидше виняток. Взагалі намалювати на автомобілі можна все, що завгодно: пейзаж. блискавку, квіти. Але важливо не тільки спробувати виразити в малюнку характер замовника, але і знайти художнє рішення, що гармонує з дизайном самого автомобіля. Напевно, не варто на чорному представницькому лімузині малювати рожевих зайчиків або перекошені черепа. Перше краще підійде для легковажній за кольором і дизайну автомашини, а друге швидше мотоцикла.

Оточуй себе мистецтвом!

На закінчення хочу сказати, що раніше, наприклад, в епоху Відродження, люди вміли цінувати твори мистецтва. Вони оточували себе картинами і скульптурами, усвідомлюючи важливість краси в житті. Життя сучасного суспільства насичена стандартними, не відрізнятись один від одного предметами, виробленими на конвеєрі. Мистецтво аерографії на автомашинах дозволяє людині виразити себе, особливості своєї унікальної особистості і свої естетичні уподобання і смаки. Цей вид мистецтва знаходиться зараз у стані стрімкого розвитку. Постійно народжуються нові ідеї, підвищуються вимоги до якості. І це дуже добре.

Ось фото аерографії на мотоциклі:

Аерографія на автомобілях

Уроки аерографії і фото

Аерографія на автомобілях

У наш час, коли на вулицях Москви іномарок стало чи не більше, ніж вітчизняних машин, автовласникові, що бажає виділитися з натовпу, доводиться тюнінгувати свого «залізного друга». І мені видається, що аерографія на автомобілі для цієї мети підходить як не можна краще. З допомогою аерографа можна надати машині підтягнутий, спортивний вид, або перетворити її в акваріум. картинну галерею, можливості в цьому напрямку величезні. Точно так само дуже багато різних технік, художніх прийомів для роботи з аерографом. Ймовірно, у кожного художника, що працює в цій області, є свої особливі прийоми, що дозволяють йому досягти найкращого ефекту в роботі.

Зараз в живописі панує безсистемність. Художник вільними мазками наносить фарбу на полотно, більше дбаючи про самовираженні, ніж про дотримання певної техніки, а його грунт і фарби виготовлені фабричним способом. «Старі майстри» величезну увагу приділяли саме технології живопису. Вони не тільки чудово знали, з чого зроблена їх фарба, але і самі її готували. У мистецтві аерографії на автомобілях технологія живопису як раз дуже важлива. Художник, як і «старий майстер» минулих століть, повинен знати якомога більше про матеріали, з якими він працює. Чим можна розводити фарбу, ніж обезжиривать поверхню перед початком роботи і так далі. Недотримання технології може призвести до того, що робота швидко втратить вигляд або просто загине.

Коли я дивлюся на роботу іншого майстра аерографії, я спочатку, як, ймовірно, і кожен глядач, оцінюю твір цілком, осягаю його задум. Потім сприймаю зокрема — ліплення форми, гру кольору, якість фактури. Після цього у мене обов’язково виникає бажання підійти зовсім близько і спробувати зрозуміти техніку цього майстра, те, яким саме способом він домігся видимого ефекту. Мені здається це дуже цікаво, немов читаєш пізнавальну книгу, яка обов’язково навчить тебе чогось нового. У кожного художника є свій почерк. Якщо два різних майстри візьмуться відтворити один і той же сюжет, результат, швидше за все, буде різним. Це відбувається, так як у них різні художні прийоми. Деякі, наприклад, широко застосовують при роботі трафарети для аерографії і маскуючі плівки, що дозволяє досягти гострих, різких граней і чітких контурів. Інші намагаються обійтися без цього і всю роботу ведуть «від руки», домагаючись м’якості і розмитості. Мені здається, від трафаретів в аерографії авто відмовлятися не можна. Скло, метал, предмети переднього плану, все це дуже зручно зображати з їх допомогою. Також трафарет допомагає мені на першому етапі при побудові композиції.

Аерографія на автомобілях — фото:

Аерографія на автомобілях

На представлених фото аерографії на авто показані етапи роботи над капотом, де замовник захотів побачити морський пейзаж з выпрыгивающими з води дельфінами. Для початку я приготував картон. тобто аркуш паперу, на якому олівцем намалював всі основні елементи картини: дельфінів, лінію горизонту, гори. Основним завданням при цьому було знайти правильні пропорції дельфінів, їх розташування на площині. Після я вирізав з картону намальовані фігури і скотчем приклеїв їх на капоті. Заправивши аерограф білою фарбою, дуже м’яко «припылил» ці фігури, як би обводячи по контуру. Після відклеювання трафаретів на капоті залишилися видно їх легкі контури. В результаті, завдяки картону, я вже не міг думати про композиції і пропорціях основних елементів.

Тепер я опинився перед вибором, як далі вести роботу. Одним з варіантів є пошук локальних, основних кольорів всіх елементів картини. Тобто для початку контури дельфінів розумно просто залити сіро-блакитним кольором. Морі синім, небо — оранжевим і т. д. В результаті ми отримали б композицію, що складається з плоских колірних плям, в яких залишиться знайти обсяги і деталі. Цей спосіб дуже хороший, коли треба добитися яскравих, чистих кольорів у картині, але в даній роботі я звернувся до гризайлі. Гризайль — це зображення, створене лише темною і світлою фарбою. В цьому випадку — чорної та білої. Білою фарбою я вийняв світло, відблиски на спинах дельфінів, відділив небо від гір, знайшов форму хвиль. Чорної підкреслив тіні і. незважаючи на те, що витратив, здавалося б, зовсім мало зусиль — отримав майже готову картину. Нехай вона поки ще позбавлена відтінків кольору, нехай ще мало деталей, але в ній вже є і обсяг, і рух. На даному етапі я вже знаю, чого я хочу, моя душа спокійна — робота завершена, залишається одне задоволення. Задоволення зробити форми ще об’ємніше, додати колір, вдихнути в картину життя. На цьому етапі я відчуваю себе творцем — від мого бажання залежить, якою буде хвиля на передньому плані, як сонячні промені розійдуться по небу.

Аерографія на автомобілях — фото:

Аерографія на автомобілях

Після того, як я ще деякий час поперемінно то білим, то чорним уточнюю форми, приходить час ввести в картину колір. На цьому етапі варто приділяти увагу тому, щоб пейзаж гармонійно вписався в основний колір капота, а не виглядав на ньому як чужорідне пляма. Дуже м’яко, не кваплячись, я насыщаю небо і море блакитним, сонячні промені золотистим. Сонце відбивається у воді, грає на схилах гір, надаючи їм золоті відблиски. Не варто робити різких кольорових ударів, вони можуть порушити гармонію і заплутати. Найголовніше — його цілісність. Взагалі роботу зручніше вести від загального до деталей, що, ймовірно, є азбучной істиною для кожного художника.

І ось, нарешті, настає момент, коли якась частина картини, наприклад хвиля на передньому плані, перестає бути просто плоским плямою фарби, а оживає. Це дуже важлива подія. Тепер, маючи цю хвилю в якості еталону, я підтягую до неї всі інші елементи картини, так само оживляючи їх.

Завершальним етапом може бути перевірка планів. Висока хвиля і дельфіни на передньому плані повинні бути ближче до глядача, чіткіше, яскравіше. Море і гори подалі, спокійніше.

Картина готова. Все дуже просто, коли знаєш, що ти хочеш отримати в результаті. Значно складніше, коли доводиться додумувати, змінювати в процесі створення картини. При розписі аерографом автомобіля сумніви взагалі можуть вилитися в безсонні ночі, пошарпані нерви і зірвані терміни. Тому дуже важливо ретельно продумати всі етапи роботи. Кожен сюжет вимагає свого підходу, своєї технології. Також багато залежить від того, яким є основний колір автомобіля. Одна справа малювати на машині, пофарбованою в спокійний темний колір, і зовсім інша — на сріблястому металіку.

Після того, як маляр покриє малюнок лаком, темні тони стануть більш насиченою, і на їх фоні яскраві відблиски будуть ще яскравіше, виразніше. Картина набуде глибину.

Аерографія на автомобілях — фото:

Аерографія на автомобілях

Урок художника-аэрографиста Євген НІКІФОРОВ.

Короткий зміст статті: аерографія на авто

Джерело: Аерографія на автомобілях

Замовити: аерографія на авто.

Також ви можете прочитати