аерографія на авто

Аерографія авто. Студія художнього декору «Art-Craft»

07.02.2015

Аерографія авто

Аерографія (Аirbrushing або Custom Painting) — Аерографія авто. Студія художнього декору «Art-Craft»це техніка нанесення малюнка за допомогою аерографа на поверхню, в даному випадку автомобіля. Аерограф — це інструмент, який дозволяє малювати за допомогою струменя розпиленого кольорової рідини (Аirbrush — повітряна кисть), як пульверизатор.

Історія аерографії

Принцип розпилення airbrush — не сучасний винахід. Цей спосіб практично ровесник самого людини! Експерти переконані, що стародавні відбитки долонь на стінах печер зроблені саме методом напилювання барвника. Для нанесення цих та інших малюнків у деяких випадках використовувалася кістяна порожниста трубка, наповнена рослинним барвником. Але технологія аерографії, за якою зараз фарба наноситься на автомобіль в її сучасному розумінні виникла відносно недавно. Її винайшов у 1878 році американський ювелір Ебнер Пилер. З декількох старих трубок, швейної голки і саморобного ручного компресора він змайстрував перший розпилювач водорозчинній фарби і у своїй майстерні малював з допомогою цього інструменту пейзажі рідного штату Айова. Він назвав це пристрій «розподільником фарби для живопису аквареллю та інших художніх цілей. Пилер не став сам розвивати свій винахід і просто продав права на нього компанії Charles and Liberty Walkup. Сума угоди склала 700 доларів, що на ті часи було чимало. Компанія вклала ще 150 доларів в розробку двох нових зразків. Вже до осені вони продали 63 «розподільника фарби» Фотографічного конвенту в Індіанаполісі. З 1884 р. компанія зайнялася «розкруткою» нового способу живопису, названого «аерографією», і продажем перших моделей розпилювачів, які отримали назву airbrush (повітряна кисть). У цьому ж році була зареєстрована компанія Airbrush Manufacturing Company Рокфорде, і почалося справжнє розвиток бізнесу, який поширився по всьому світу. Через два роки на міжнародній виставці в Новому Орлеані були продемонстровані пристрої нової конструкції. Вони отримали дуже великий успіх, з часом компанія почала навчання користуванню цим приладом. Бажаючих було настільки багато, що незабаром відкрили «Школу мистецтв штату Іллінойс». Проте треба сказати, що більшість книг по аерографії, де наведено історичні посилання, називають іншу дату появи airbrush. У 1893 р. на «світової ярмарку в Чикаго» Thayer and Chandler спробували оскаржити права Walkup на «Airbrush». Потрібно відзначити, що їх конструкція більше нагадувала сучасні аерографи. Розробник Чарльз Бердик (художник-аквареліст) почав свої експерименти, модифікуючи існуючу схему airbrush, маючи намір зробити його легше і більш схожим на ручку. Вважається, що саме Чарльз Бердик в 1893 р. зареєстрував перший патент на пристрій airbrush, подібне до того, яким користуються сьогодні. Він навіть заснував компанію «Фаунтин Браш» і випустив у продаж першу партію аерографів. Але вона не мала успіху у художників. Акварелі створені «механічним інструментом» були відкинуті Королівською Академією мистецтв, а художників використовують аерограф звинуватили в шахрайстві. Так до 1920 року аерограф застосовувався головним чином у фотографії для ретуші, розфарбовування чорно-білих знімків, перетворюючи їх, цілком правдоподібні кольорові. Деякі фотосалони навіть пропонували клієнтам такі послуги, як додавання фото нових деталей або повна зміна заднього плану. Бум аерографії почався на комерційному фронті. Засновники поп-арту знайшли для себе натхнення в образах реклами, вони знову відкрили аерограф. Малювали плакати, афіші, рекламні картинки в модні журнали, галузеві зображення: технічні малюнки, де необхідна фотографічна точність, і ілюстрації до медичним виданням, наочні посібники для медичних установ, в яких глядачеві важливо передати відчутність, форму живої тканини. Студія Walt Disney використовувала аерограф при створенні фонів в анімаційних фільмах, а в 1940 р. він був використаний при створенні Піноккіо, щоб зробити вогні і тіні більш реалістичними. З тих пір ця техніка відігравала велику роль в мультиплікації. Лише наприкінці 30-х дійшла черга до атомобілів, хоча ще в 1905 р. з’явилися розписні Harley Davidson, але вони не справили великого враження на суспільство. Перші аерографічні зображення, що з’явилися на автомобілях, мали виключно утилітарну функцію — це були номери на кузовах гоночних машин. Незабаром крім номерів і емблем спонсорів, на кузови болідів почали наносити різні символи (можливо, для залякування суперників). Потім на них з’явилися зображення трофеїв, завойованих даним автомобілем або командою, спеціальні відмітки про кількість перемог в гонках і т. д. Наступною сходинкою еволюції «спортивної автоаерографіі» були вже художні малюнки — різні символи, вогняні спалахи, біжать тварини або летять птахи. З плином часу автоспорт ставав все більш популярні
м і професійним, кількість спонсорів збільшувалася, і кожен сантиметр поверхні кузова гоночного боліда ставав дорогим товаром. Тому «некомерційні» зображення незабаром покинули автоспорт. Дуже швидко власники звичайних машин звернули увагу на можливість розфарбувати і свій автомобіль у відповідності зі своїми смаками. Перші такі автомобілі з’явилися в 20-х роках ХХ століття в США. Спочатку малюнки були простими й складалися з двох-трьох кольорів. Це були в основному різні стилізовані зображення — факели, летять птахи або біжать коні. Поступово тематика і стилістика змінилися, техніка ускладнилася. Вже в 40-х роках в Америці та Європі з’явилися спеціальні фірми, що завдають на автомобілі нескладні зображення, а ще через десять років численні airbrush-ательє пропонували власникам автомобілів малюнки будь-якої складності фотографічної якості. Під час Другої світової війни німці, японці та американці вже щосили розмальовували свої фюзеляжі акулами, орлами, тиграми і драконами. Картинки, за нинішніми стандартами, були так собі, але аерографія продовжувала розвиватися. Бум на різнокольорові авто припав на повоєнні роки. І особливо багато таких машин з’явилося в «хіпові» 60-ті роки, в часи рок-н-ролу, наукової фантастики і гігантських реклам. Будь-який поважаючий себе послідовник цього стилю життя вважав своїм обов’язком якось позначити свій автомобіль, завдавши на кузов малюнок, як мінімум трилисник, а частіше натюрморт з квітів, трав, тварин, голубів і т. д. З цього часу аерографію ввели, як предмет у мистецькі заклади Америки. У 1978 році швейцар Ганс Ріхард Гігер створив і з допомогою американського режисера Рідлі Скотта випустив на екрани фільм «Чужі», що захопив мільйони глядачів. Гігер запропонував поекспериментувати з «позаземним пожвавленням» будинків, барів і, звичайно ж, автомобілів. Думка виявилася надзвичайно вдалою. В результаті, це явище ще більше захопило людей. Хвиля розпису автомобілів прокотилася по всій Америці, а в 80-е роки переправилася через океан і з таким же успіхом захопила Європу.

Історія аерографії в Росії

У Росії аерографія з’явилася на початку 90-х, зате всього за кілька років пройшла всі стадії дорослішання і розвитку, від напилення з балончика крізь трафарет одноколірних драконів до повного художнього оформлення автомобіля за допомогою професійної airbrush-апаратури вартістю кілька тисяч доларів. Коли іномарки стали не розкішшю, самовираження автовласників потяглося до нових горизонтів. Почалося все з наклейок — імітації аерографії — у вигляді змій, орлів і т. п. Потім найвідчайдушніші зважилися на розмальовку своїх авто під зебру, черепаху, жирафа і т. д. пензлем. Потім в гаражах з’явилися спритники, які за трафаретами з фарбопульта напилюється драконів, орлов, «Art-Craft» волков і т. д. Більш сміливі спроби робили графіті. Від агресивно яскравих і помітних малюнків відбувся перехід до принципу дотримання колірного балансу з загальної забарвленням автомобіля, вписування зображення в форму машини. До окремого зображення лише на одному з елементів машини — тепер ніхто серйозно не ставиться, цінується створення єдиного образу на кузові автомобіля. У 1994 р. в Москві з’явився перший, як прийнято вважати, майстер художньої автомобільної розпису — Ильнур Мансуров, а потім студії по аерографії стали з’являтися і в інших містах Росії. І це не було просто модним захопленням. Аерографія стала засобом самовираження автовласників і спочатку підкорювала Росію саме як вид образотворчого мистецтва.

Гідності аерографії

Аерографія. як правило, підкреслює модель і дизайн автомобіля, стиль і характер власника, виділяючи його. Автомобіль стає ексклюзивним і неповторним. Якісний малюнок на автомобілі це одночасно і демонстрація власного смаку, і візитна картка успішної людини. Автомобіль з малюнком складніше викрасти — він стає більш помітним для перехожих та автомобілістів. Як не дивно може здатися з першого погляду, але догляд за малюнком аерографії набагато простіше, ніж догляд за простим покриттям. Це пов’язано з тим, що поверх малюнка в обов’язковому порядку наносяться і дуже ретельно обробляються кілька шарів спеціальної захисної поліролі. При появі подряпин і пошкоджень, поверхню можна просто відполірувати і якість покриття стане як новий! При появі невеликих подряпин на лаку застосовується абразивна поліровка.

Вибір зображення

Художник разом із замовником визначає стиль, напрям, тему майбутнього малюнка і його положення на кузові автомобіля. Важливо врахувати колір автомобіля, щоб малюнок добре гармоніював на цьому тлі. При цьому слід зрозуміти, Ви хочете внести малюнки, доповнюють дизайн і колірну гамму автомобіля, або ж перед художником ставиться завдання невпізнанно змінити зовнішній вигляд машини. Малюнок повинен бути не просто красивим — він повинен ідеально підходити до кольору кузова автомобіля, манері їзди автовласника і, нарешті, до самого автомобіля. Після того як малюнок або тема оформлення автомобіля обрана, вирішується питання позиціонування малюнка на зовнішніх частинах автомобіля, в салоні та визначення його розмірів. Після вибору теми малюнка аерографії, художник приступає до розробки ескізу. Цей етап може затягнутися на місяці. Автомобіль замовника фотографується або використовуються фото автомобіля такої ж марки і кольору кузова. З допомогою ескізу Ви зможете уявити, як буде виглядати Ваш автомобіль після нанесення аерографії. На цьому етапі Ви можете вносити свої корективи і висловлювати свої побажання. Вам залишиться тільки вибрати найбільш вподобаний Вам варіант. Замовник стверджує ескіз і залишає свій автомобіль для нанесення малюнка, перед цим домовившись про вартість робіт, яка залежить від ціни матеріалів і ступеня складності робіт.

Якщо у Вас з’явилося бажання прикрасити свій автомобіль аерографією, підкресливши тим самим свою індивідуальність, зв’яжіться з нашими художниками .

Короткий зміст статті: Студія художнього декору «Art-Craft»

Учасники проекту пропонують послуги в сфері дизайну та декорування інтер’єрів, архітектурного проектування, зовнішньої реклами, поліграфії, розробки фірмового стилю, живопису, графіки, виробництва авторської біжутерії та сувенірів, розвиваючи свою діяльність як в місті Волгограді, так і по всій Росії. дизайн студія, художня виставка, художня студія, художники, художник, дизайнер, дизайнери, скульптор, художники Волгограда, скульптори Волгограда, дизайнери Волгограда, архітектори Волгограда, art-craft, арт крафт, art kraft аерографія на авто

Джерело: Аерографія авто | Студія художнього декору «Art-Craft»

Замовити: аерографія на авто.

Також ви можете прочитати